Spännande!

2010-06-09 @ 22:04:27
Jag hann med nästan alla mina punkter på grejer att göra ikväll. Packningen är inte riktigt klar alltså, eller kom inte långt alls. Jag får kasta i nåt i väskan imorgon, jag vet ju inte hur länge jag jobbar heller.. Kanske får lite tid över, hmm. Det löser sig! Jag kollade ju på tv också. Bones var bra, visste ju vad som skulle hända ju.. Sedan blev det Grey´s, herreguuuud vad händer?! Jag satt som på nålar genom hela programmet, det är säsongsfinalen nästa onsdag. JAG MÅSTE SE DET!!! Skulle gärna se det nu, det går på kanal5play, men har inte tiden.. Men nåt att se framemot att se på onsdag då eller tidigare i veckan.. Men nu väntar jag typ på att min kamera ska ladda klart och sedan ska jag stänga ner här. Jag ska ju upp tidigt och jobba igen.. Sedan hem och äta, duscha och fixa mig för på kvällen är det ju avslutningsfest med gänget. Najs! Får se om jag hinner blogga emellan där, hoppas på det! :) Nu stänger vi ner...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hmm cardil det låter bekant. tror jag snackat med dig på lunarstorm för längesedan

2010-06-13 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback