Tiiisdag!

2010-06-22 @ 15:50:04
Upp i lagom tid och strax innan tio-tiden så åkte jag och mamma in till Gävle. Jag skulle till tandläkarn och mamma till sjukhuset. Jag bytte båge nere och fick nya tider i höst, förhoppningsvis så åker tandställningen ur i höst, men man vet aldrig.. Klar strax efter elva och då hämtade mamma mig inne i stan och vi tog en sväng till Valbo köpis. Jag köpte en tubtopp inne på hm, najs! Sedan hemåt och mamma släppte av mig på skolan, där jag träffade Junia direkt. Sedan var jag upp till Jenny och grattade henne i förskott och sa hejdå, sedan träffade jag även Annette och sa hejdå. :) Sedan ut med Junia en stund och då kom Sofi också, trevligt! Jag och S tog sällskap hemåt. :) Hemma strax innan tre här och här sitter jag nu..

Ska kika runt lite på datorn nu..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback