Tiiisdag!

2010-06-08 @ 21:57:04
Nu har hela dagen gått förbi här.. Sedan jag kom hem från Högbo så har jag hunnit med en fika med mamma på altan. :) Sedan ringde pappa också, han undrade om jag hade lust att jobba lite imorgon. Ja men visst liksom! :D Jag ska vara lite brandvakt och städa lite på ett jobbställe, HAHA. Väldigt spännande alltså! Men lite pengar i alla fall, det är alltid bra! Sedan har jag mest suttit här vid datorn. Vi har grillat idag också, mums! Men nu ska jag faktiskt snart stänga ner här, fast klockan inte är så mycket men pappa kommer och hämtar mig vid 6.40 imorgon. Fy vad tidigt, så jag lär nog lägga mig strax för att orka upp. Och för att orka jobba hela dagen imorgon, slutar kring fyra typ. Sedan ska jag nog iväg på zumba vid halv sju om det är bra väder. Så vi hörs mera imorgon nån gång! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback