Tisdag!

2010-06-01 @ 22:16:52
Dagen börjar få ett slut, nån timme kvar bara.. Idag har jag varit i skolan, Junia hade sin presentation i projektarbete som jag och ett gäng till var med på. :) Naajs! Roligt att träffa alla, vissa har man ju inte sett på ett tag.. Pratade med Annette också, treeevligt! Grattade henne och lite så, mys! Efter lunchen så tog jag mig hemåt och satte mig då här vid datorn och kikade runt.. Vid fem-tiden så var det dags för min kära träning, step/styrka. Jooobbigt och otroligt varmt.. Men vi körde på för fullt! Så roligt! :D Och styrkepasset efter det, svettigt och jobbigt för benen, men det gick fint! Pratade med Päivi och Åsa efteråt, mycket trevligt! Sedan cyklade jag hemåt.. Åt lite och pratade med syster lite. :) Och nu är jag placerad här vid datorn, tråkigt liv. xD Ska ta på lite musik och sedan kika runt lite..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback