Uppsala hela dagen!

2010-06-03 @ 21:32:47
Vaknade sent, fixade mig och vid halv ett så åkte vi iväg till Uppsala. Jag, syster, mamma och mormor. :) Vi började på Biltema och sedan IKEA. Där gick jag igenom allt väldigt snabbt medan de andra var sega. xD haha. Sedan åkte vi in mot stan och där har vi trallat runt.. Åt på cupido också. Det enda jag handlade var ett linne för 99 spänn, yeah! Vi var klar på stan nån gång efter sex och då åkte vi ut till systers rum som hon hyr för att städa till lite och så. :) Sedan raka vägen hemåt och vi kom hem för en stund sedan här. Nu är jag trött va, i hela kroppen ju.. Tror jag ska kika lite på Bones nu, för det finns inget annat att göra. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback