För att du finns.. <3

2010-06-26 @ 15:14:34
Nu har jag kollat på Midsommar med Ola här. Gäster i programmet var Tina Ahlin, Knut Agnred, Linda Lampenius och finaste Sonja Aldén. Där fick ni orsaken till att jag kollade på detta.. Sonja var så otroligt vacker, åh! Hon och Tina var assöta när de skalade potatisen, haha. Guud vilken mysig lunch dem hade.. Åh, där hade jag velat varit ju! Mysiga folk! Sonja är helt underbar ju! ♥ Stövelkastningen var kul. Intro-tävlingen var också kul, "Så mörk är natten..." HAHAHA! Härliga Sonja då, sommarlåtar inte jullåtar.. xD Men Sonjas stil när de skulle ha ägget på skeden, HAHA. Gud vad snyggt alltså! Jag dog, jag tycker om henne va! Otroligt mysigt och underbart program i alla fall!










Kommentarer
Postat av: Ellen

Finast var Sonja i programmet!:D♥



Saknar den människan så mycket:O♥

2010-06-26 @ 22:54:23
URL: http://briellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback