Stockholm i mitt hjärta!

2010-06-06 @ 22:34:09
Jag är hemma igen, men åh vad jag inte ville hem idag alltså. Herregud, jag ville stanna kvar. Älskade Stockholm. Jag bara måste flytta dit, snart snälla!

Tänk er detta; Det är varmt, solen skiner och värmer på kroppen men ibland kommer det små vindpustar. En promenad på söder med en fin vän medan man pratar om livet. ÅH, ta mig tillbaka va va va!!!

Jag har haft en helt underbar helg alltså. Åh, alla fina människor som jag har träffat. Igår blev det Bengtzing, Velvet, Perrelli, brudarna i ThreeD och Annamia. Och idag var det älskade Jessica. Åh, jag är så glad! Vilka underbara människor man har omkring sig, det är inte klokt. Alla fina ord som sägs och delas ut, och massa kramar som är så mycket mer än bara en kram. Det går inte att förklara med ord, men det är så... speciellt på nåt sätt. Kärlek i mängder. Åh, fantastisk helg! Jag lovar att jag ska blogga om den så snart som möjligt!

Nu ska jag ta igen det jag har missat här!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Menar du Jessica Marberger eller Jessica Andersson? :D

2010-06-14 @ 08:35:27
Postat av: Carro

Emma: Jag menar Marberger. :)

2010-06-14 @ 14:12:51
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback