Utomhusträning!

2010-06-23 @ 20:26:20
Det blev nån timme i solen, det var ruskigt varmt alltså. Efter en stund så satte jag mig vid datorn i skuggan, fast det blev sol sen och då flyttade vi in.. xD Åt lite glass, kiwi och äpple också, mums! Jag var en sväng med mamma upp till stan också, kikade runt lite snabbt och sen hemåt. Strax efter sex-tiden så trallade jag till stadsparken för att köra zumba vid halv sju. Träffade Päivi där också.. :) Vi körde på, det var roligt! Lite ont i ben/fötter får man pga ojämn mark.. men skoj ändå! :D Följde med P till bilen efteråt och pratade lite, najs. Sedan trallade jag hemåt, och nu sitter jag här och kollar på Bones. :) Jag ska väl få donken-mat snart, hoppas jag! :D hihi.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback