Vaken är jag...

2010-06-20 @ 16:10:10

Vi var trötta när vi vaknade idag, satte i filmen Så olika direkt, som vi började kolla på inatt. Duschade, åt frukost och packade ihop allt. Sedan åkte vi in mot Gävle, Mickes tåg gick vid halv tre, så vi sa hejdå och allt. Tack för helgen! :) Sedan åkte jag och mamma in på ica maxi på hemvägen. Jag var ju tvungen att köpa Aftonbladet och Expressen, det hade ju massor om bröllopet! Så nu en timme senare så har jag läst igenom varenda sida i båda tidningarna.. :D haha. Åh, vad fina dem är tillsammans, Victoria och Daniel! Nu ska jag kika igenom datorn lite och sedan ge mig in på alla videoklippp det finns om gårdagen.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback