Det är mycket i Mars-månad!

2010-03-05 @ 18:22:25
Speciellt i skolan alltså... Herregud, jag kommer inte ens hinna med allt känns det som!

  • Tyska - prov2, 9/3.
  • Sv C - papret, göra klart så fort som möjligt.
  • Sv C - fixa ihop argumentation-redovisningen, samma som ovan.
  • Ma E - prov "komplexa tal", göra helst denna månad!
  • Med. grund - Omprov "cirkulationsorganen", 19/3 el. 24/3.
  • Nk B - laborationsrapport, 24/3.
  • Psykologi A - uppgift "inlärning och minnet", 26/3.
  • Nk B - prov "celler, hjärta, blog och lungor", 30/3.
  • Franska, prov2, göra helst denna månad!

Det är hur MYCKET som helst ju, puh, hur tusan ska man hinna allt detta alltså. Det är ju omöjligt, och två helger försvinner till nöjen också. Shit! Men proven blir ju ett måste iallafall, men kanske inte matte- och franska-provet, de blir nog uppskjutna igen. :/. Skrivuppgifterna får jag kämpa med, hoppas hinna göra dem. :)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: magda

Hur fick du reda på att du skulle göra omprov i medicinska grundkursen? fick du ett mail om det?

2010-03-07 @ 13:50:41
URL: http://darlinglilli.blogg.se/
Postat av: Carro

Japp, jag fick en notis på fronter.. :) Att hon hade rättat det och att jag skulle göra om provet, haha.

2010-03-07 @ 13:53:28
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback