Det blir aldrig som man tänkt sig.

2010-03-05 @ 23:09:37
Jahopp, jag såg utröstningen av LD också. Jag förstår inte, hur kan Willy vara kvar, herregud! KATASTROF! Aja, nog om det.. My favorites är kvar, woho! Nu gör jag inte direkt mycket här, lyssnar på fina Sonja som vanligt. :) Innan LD började så pluggade jag faktiskt, hör och häpna! Jag hade så tråkigt så jag tog fram lite plugg, jag gjorde klart uppgiften i psykologin. Det känns bra! Det är genomgång om den på tisdag, men jag kan inte närvara då, haha. Men den är klar, vilket är skönt! Borde plugga lite till nu, men jag orkar inte.. Inte nu iallafall. För nu ska jag kika runt på allt på datorn sedan får vi se vad som händer.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback