Det går framåt nu...

2010-03-30 @ 15:41:49
Tisdag idag då, det blir inte många inlägg om dagen nu när jag inte har min dator. Men nu satt jag mig vid min mammas igen, så då tänkte jag passa på. Jag var till skolan tidigare idag, hade naturkunskapsprov vid ett-tiden. Det gick bra tror jag, det kändes så i alla fall. :) Också skrev jag ut lite papper i skolan, najs. Måste prata lite med naturkunskapsläraren och svenskläraren imorgon, om lite uppgifter. Det blir bra! Imorgon är ju sista dagen innan det blir påskhelg, yay! Men aja, det är imorgon det... Nu sitter jag mest här och glor runt, ska ta nåt snabbt att äta här nu. Och sedan ta mig iväg till badet och träna! :D Step/styrka och styrka!!! :D Lövely! Då är jag hemma igen vid åtta-tiden typ, det blir väl mest äta och kolla på tv då! Skola imorgon igen, hela dagen typ! Och hoppas få tillbaks datorn imorgon med, iih! :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback