Det närmar sig...

2010-03-07 @ 20:23:57
Jag sitter här och kollar på Blåsningen, det blev paus nu! Tidigare idag så har jag fixat naglarna lite, packat lite smått och tagit fram allt som ska med till Stockholm typ. Var till ica med mor och syster och handlade hårspray och skum. Najs! Kollade på sista avsnittet av Tough love också, det var bra! Annars har jag mest suttit här och lyssnat på mellofinalslåtarna, alla utom Salem då. xD haha. Det blir najs på lördag!

Kommande veckan...
Måndag: Plugga tyska.
Tisdag: Skolan på förmiddagen. Tyska-prov. Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Skola på morgonen. Åker till Stockholm, till Micke!
Torsdag: Hänga runt på stan.
Fredag: Hänga runt på stan. Gänget samlat!Let´s Dance på tv(?)!
Lördag: Hänga runt på stan. FINAL I GLOBEN med gänget!
Söndag: Hänga runt på stan. Alla åker hem från Sthlm, inklusive jag!

Det blir en lugn och händelserik vecka. :D Äntligen är det dags för finalen till helgen, galet! Hela helgen kommer troligtvis bli galen!!! Hela gänget är samlat, lövely! ♥ Men måste fixa lite plugg innan också, jobbigt..

Nu har Blåsningen börjat igen, dags att kolla vidare på det! :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback