Och fundera på mirakel.

2010-03-22 @ 20:45:31

Var en sväng förbi skolan tidigare idag.. från ca kvart i elva till halv fyra typ. Jag fick absolute inget gjort, vilket känns lite jobbigt. Det var ju liksom meningen att jag skulle göra klart massa när jag satt där men icke. :/. Träffade gruppen lite iallafall, vilket var trevligt. :) M och J, tack för att ni är dem ni är! ♥

Sedan jag kom hem så har jag pluggat lite franska, ska ju göra prov imorgon. Vilket jag börjar ångra att jag ska göra. xD haha. Det är inte lätt alls ju. Men har gått igenom de tre kapitel som gäller och ska kika igenom det en sista gång innan jag lägger mig. :) Och nu gör jag inte ett skit, jag har bara otroligt tråkigt.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback