Och på kärlekens förbund.

2010-03-26 @ 22:22:48
Nu är det kväller här... Vi har kollat på Let´s Dance och väntar nu på omröstningen. :) Tidigare idag så var jag i skolan, såklart! Vid tolv så var det ju fika och mys med gänget, jag gillar er! Strax efter halv två så var det dags för franska-provet, när min lärare kom till skolan, haha.. Och det gick faktiskt bra, svarade nästan på allt. Det var värre med hörförståelsen bara, den var assvår, fattade ju nada. xD HAHA. Men jag klarade det i alla fall, tror jag, känns så! Efter provet så drog jag ner till matsalen där Junia, Marie och Pekka satt.. Så vi pratade lite och hela vägen ut, sedan blev det hejdå.. Trallade hemåt, var hemma vid fyra typ och strax därefter åkte jag, mamma och syster till Valbo. :) Köpte present till mor, tallrikar och glas! Sedan vidare till Gävle för att hämta upp Micke! :D Najs! Förbi ica här hemma och sedan hemåt... Vi har typ bara ätit och kollat på LD här.

Och det börjar väl snart här nu. Får se när jag kikar in igen..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback