Skolan avklarad för dagen!

2010-03-10 @ 10:05:59
Jag kom iväg till skolan imorse, oj så jag stressade typ. Mamma väckte mig tidigt nån gång, jag kom upp strax efter sju-tiden när jag insåg att jag börjar ju fan om en timme. xD In i duschen, slängde i mig en drickyoghurt och fixade det sista och sedan stressade jag till skolan. Gick ju hemifrån 7.35. xD Men jag hann, prick åtta så satte jag mig i klassrummet, haha. Naturkunskap stod på schemat, vi fick igenom hjärtat. :) Och jag missar lungor och blod nu på fredag, men det kan jag bara läsa på själv.. Efter det så pratade jag lite med Magdalena och vi var ner till matsalen och sa hej till alla, men tröttnade väldigt snabbt och vi åkte hemåt. Fick skjuts hem av M, tack! :) Och nu sitter jag här, ska packa ner det sista i väskan snart här.. Ska även hinna äta något innan jag åker, men det är ett tag kvar så jag ska kika igenom datorn lite grann först. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback