Som en människa utan namn.

2010-03-17 @ 15:27:06
Det blev skolan imorse, mamma skjutsade mig. Började ju vid åtta med naturkunskap, najs. Hade laboration i cirkulation. Jag och Magdalena gjorde tillsammans, där vi skulle mäta blodtrycket, kolla puslen och andningsfrekvensen. En väldigt lätt och snabb lab ju.. :) Sedan ner i matsalen till allihopa, mysigt! Vi pratade mest bara och sedan åt vi runt lunch där. Jag och M trallade över till Hammar till ett-tiden, skulle ha Medicinsk grundkurs, men vi pratade typ bara med läraren att vi skulle göra prov på fredag och ville inte blanda ihop avsnitten. Så vi satt med lite snabbt i början på lektionen och sedan gick vi därifrån. Jag var hemma igen strax innan två-tiden. Och har inte gjort så mycket hemma här, ätit glass, bäddat och plockat undan tvätt. xD haha. Jag tänkte att jag skulle plugga lite... Men det får vänta, nu kom mormor hit så det blir väl fika snart! :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback