Trötter...

2010-03-25 @ 18:36:37

Gud vad jag är trött, det har jag varit hela dagen.. Jobbigt! Jag har varit i skolan all day i alla fall. :) Vid tio så var det dags för argumentationen, det gick väl helt okej, inte mer. Men nu är den gjord, så jag ska väl vara nöjd! Sen ner på lunch efter det och vid ett så var det dags för svenska. Vi var väldigt några på lektionen, men vi analyserade lite bilder och flummade typ. Inte så värst mycket mer hanns med. Sedan trallade jag och Linnéa hemåt, med ett snabbt stopp på stan, haha..

Väl hemma så har jag bara suttit här vid datorn, även ätit lite våfflor med mamma. :) Och hon bakar bullar nu, mums! :D Så det ska jag äta senare här.. Annars gör jag typ ingenting här, jag är otroligt trött bara och har väldigt tråkigt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ju... Kanske kommer på nåt snart.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback