Som en människa utan namn.

2010-03-01 @ 18:10:04
Jag kom upp vid tio-tiden, fixade mig inför skolan och pluggade lite snabbt. Drog till Hammar i snöovädret, drygt. Vid ett-tiden så var det dags för prov i Medicinsk grundkurs, vilket inte alls gick bra. Jag hade inte pluggat nåt på sjukdomarna och det var mest sånna frågor. Hm, jag gör om det nästa gång. :) Klar strax innan två, även Magdalena, så vi kikade lite snabbt på stan och sedan fick jag skjuts hem, tack! :) Hemma har det inte hänt så mycket. Testat mina mellofinalskläder, det blir nog bra! :) Haha, ska bara lista ut vad jag ska ha de andra dagarna också. Annars har jag bara suttit här och glott..

Beställde klipptid tidigare här också, riktigt najs! Jag ska klippa av håret, eller bara nästan. xD Jag har ju så långt nu, men början tyvärr att tröttna på det, det finns typ inget att göra med det. Så förhoppningsvis så går jag ifrån frissan med en kortare frisyr imorgon. ;D haha. Hoppas på det!

Nu ska jag musica vidare här, just nu Gagas Bad romance! I love it, så sjuktbra! :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback