En ny vecka väntar!

2010-03-21 @ 23:46:22
Inget har typ hänt sedan dess. Kollat på Blåsningen, Kärleken checkar in och nyligen Andra Avenyn. Försökt att plugga lite mer också, det går segt! Håller på med franskan här. Pratat massa med Mika, Emelie och Junia på msn också, trevligt! Jag ska snart ta och lägga mig här nu, bara plugga lite mer franska, göra klart kapitlet jag håller på med. :)

Kommande veckan;
Måndag: Skolan hela dagen. Plugga franska och svenska.
Tisdag: Skolan(?). Franska-prov! Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Skolan hela dagen. Plugga svenska. Andra Avenyn på tv!
Torsdag: Skolan hela dagen. Sv-muntlig argumentation-redovisning! Plugga naturkunskap.
Fredag: Skolan hela dagen. Lämna in medicinsk grund-uppgiften och psykologi-uppgiften. Let´s Dance på tv!
Lördag: Mamma fyller år! Plugga naturkunskap! ABBA tribute på Jernvallen med Micke.
Söndag: Åker till Sthlm. Sanna på Mosebacke. Åker hem igen..

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback