Kom, kom, kom...

2010-03-09 @ 23:39:12
Jag fick skjuts av mamma till skolan imorse, strax efter tio-tiden så var det dags för tyskaprov. Och innan där så träffade jag på franskaläraren som lämnade över mitt prov, jag fick VG! :D Mycket glad! Men sedan gjorde jag tyskaprovet, det var faktiskt svårt men jag har ju inte gått på några lektioner men godkänt tror jag iallafall på. :) Efter det så satt jag nere i matsalen ett bra tag, strax efter tre-tiden nån gång så trallade jag och Linnéa hemåt. :) Jag kastade i mig lite mat här hemma och bytte om och drog till badet. Vid 17 så var det step/styrka, nytt program idag. Herregud vad jobbigt alltså, mina ben.. Men såklart, galet roligt som vanligt! Efter det så körde jag styrkepasset, vilket också blev jobbigt för mina ben var ju slutkörda. xD haha. Efteråt så stannade jag kvar och pratade med Päivi, hihi. Sedan trallade jag hemåt, fixade iordning lite mat och sedan har jag sprungit fram och tillbaks mellan packningen och datorn. Pratat med Micke och A-K också... Men jag tror jag typ är klar med packningen iallafall, det som går att packa ner idag.. Det blir nog en stor väska, dataväskan och en påse imorgon. xD Jag ska ju till Stockholm imorgon. :D Lycka! Träffa gänget igen, underbart! ♥ Men nu ska jag bädda upp sängen här och sedan sova lite.. :) Hörs mera imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback