Morgondagen är nära..

2010-05-20 @ 23:57:52
Svenska-uppgiften är klar men inte inlämnad ännu. Skickar in den imorgon! Lite franska-plugg har det blivit också, men fyfan vad det är svårt. Herregud alltså. Det kommer inte gå bra imorgon, plus att jag ska göra ett prov efter pratet också, hjälp! Var iväg med mamma och syster till ica/willys och handlade också. Jordgubbar och choklad, mums! Och nu sitter jag och kollar på Heartbreak hotel, helt fantastisk film. Jag älskar den, jag kan nog nästan den filmen utantill. xD haha. Yay! När den är slut så ska jag kolla lite mer på franskan, de sista kapitlen till provet, och efter det så måste jag nog sova lite. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback