Äntligen...

2010-11-07 @ 21:04:59
Ja, jag säger faktiskt så.. Äntligen är denna långa och tråkiga helg över.. Det har inte hänt mycket alls. Mycket film. Mycket tv, Bounce. ♥ Valbo en sväng. Lite plugg, reflektionen klar. Lite snack med vänner. Ja, inte så mycket mera.. Lite såhär halvboring liksom... Och veckan som kommer är väl inte så händelserik heller.

Måndag: Ekonomisk styrning o analys 9.15-12. Marknadsföring 13.15-14. Jazz 19.10.
Tisdag: Plugga! Step/styrka 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Tandläkarn 8.45 o 16. Aerobic latin move 18.15. Grey´s Anatomy på tv!
Torsdag: Ekonomisk styrning o analys 9.15-12. Plugga!
Fredag: Marknadsföring 9.15-12. Plugga!
Lördag: Så mycket bättre på tv!
Söndag: Ensam mamma söker på tv!

Det blir mycket skola denna vecka, men det är dags för nya kurser. Det känns skönt och jag ska försöka hänga med från början denna gång. :) Lite träning blir det också, äntligen ska jag få dansa igen. Lovely! Lite tv ska hinnas med också.. Plus att jag ska till tandläkarn, najs! Sedan får vi se vad som händer, inget mer planerat i alla fall. En lugn och nästan lite tråkig vecka.. Den ser ut att börja bra i alla fall!

Nu ska jag sätta i en till film, Notting Hill. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback