Dans, dans, dans!

2010-11-22 @ 22:32:52
Jag var iväg och dansade här nu ikväll! Fasen vad roligt det är.. :D Vi körde en ny uppvärmningskombination, haha, den var rolig! När man väl fick till den... eh! Vi testade klänningar, det blev najs! Svart neråt och vitt uppåt.. svarta strumpbyxor till det och svarta skor.. Sedan ska vi försöka fixa nåt hårband också, det skulle vi pyssla med nästa gång.. ;D Sedan körde vi dansen hela lektionen, 1,5 timme denna gång.. Woho! Det var enormt roligt! Körde mot väggen de sista gångerna bara för att vi lär ju kunna utan spegeln.. Det gick bara fint! Vi fixade slutposer också, naaajs! Åh, jag ville verkligen inte att lektionen skulle ta slut idag, så himla roligt ju! Jag och Victoria pratade massa med Lisa efteråt, trevligt! :D Sedan tog jag bussen hemåt...

Sista lektionen nästa måndag och sedan uppvisning!
Just dance . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback