Kanske roligaste träningen på länge...

2010-11-03 @ 21:10:04
Jag var iväg och tränade mellan 18.15-19.30. Päivi körde typ aerobics med inslag av zumba... i början och sedan blev det väl mer zumba-blandat. Det var "första" gången hon körde det typ.. Men hon är gryyym! Och vad vi har skrattat och kört på som bara fan.. Vilken energi man fick och vilken jäkla träningsglädje! Åh, jag hade kunnat skutta runt där hela kvällen ju... Åh, jag älskar det! Jag med flera hoppas på att Päivi kör igen nästa vecka, så vi får se vad som händer där.. Stannade kvar som vanligt och pratade lite med P, trevligt! :)

Nu är det lungt på träningsfronten för denna vecka, jobbigt ju!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback