Sängen kallar...

2010-11-30 @ 22:54:23
Min dag började bra... Jag vaknade runt 10-tiden. Fixade lite på min hemtenta, heja! Sedan duschade jag och orkade inte riktigt fortsätta... Efter lunch så tog jag en promenad till stan. Klarblå himmel, solen sken och det var -10 grader, haha.. Mysigt i alla fall, trots att det var kallt. Var iväg och tränade ikväll också, step/styrka och styrkepass, underbart! Sen jag kommit hem så har jag pratat med fina Jennie och Micke på msn, härligt! Miss U! ♥ Och tillsist så bokade jag tågbiljetter till Linköping! ♥

Och nu ska jag faktiskt släcka ner och sova, hörs mer imorgon!
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Mikael

Miss u too, men nästa vecka!! <3

2010-12-07 @ 20:45:20
URL: http://janssonproduction.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback