Skola och träning!

2010-11-17 @ 21:12:05

Precis som rubriken säger, så har mina två närmsta dagar varit.. En föreläsning igårförmiddag och en idag på eftermiddagen. Ekonomisk styrning o analys, där vi pratade om olika kalkyler. Det var intressant till en början, sedan tappade jag lite fokus, haha. Marknadsföring, där han föreläste lite om olika strategier på marknaden. Vi gör inte så mycket där, behöver inte skriva så mycket alls föremot att allt finns på blackboard som han visar.. Vilket blir väldigt segt till slut. Vi träffade vår nya studiegrupp idag också, som vi ska göra en reklam-analys och skriva ett PM med. Det blir nog bra. :)

Igårkväll så körde jag mina älskade pass, step/styrka och styrkepasset. Helt underbart! Jobbigt men det var bara att köra på.. Jag blir så lycklig av att studsa runt där på brädan.. Åh, träningsglädje! Och ikväll har jag varit på Aerobic latin moves.. Oj, vad jag har skrattat, haha. Gud så roligt! Passet är aldrig densamma som det var veckan innan, nytt hela tiden typ. Så underbart! Stannade kvar med Päivi en stund och fick sedan skjuts hem igen, taaack!

Nu ska jag fokusera lite på Grey´s Anatomy!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback