Slocknar snart..

2010-11-24 @ 00:27:06
Klockan börjar bli otroligt mycket, men jag kan inte gå och lägga mig än, fastän jag vill det.. Ovanligt för att vara jag.. men jag känner inte för att plugga, men jag måste.. S.U.C.K! Får se när jag orkar börja, haha. Jag kan i alla fall börja med att pricka av min lista för dagen..

- Ringa pappa, låna avbitartång!
- Synundersökning 13.40.
- Köpa busskort.
- Blogga om helgen...
- Träna på kvällen; step/styrka o styrkepass.
- Plugga till redovisningen, fixa manuskort.
- Fixa present..
- Läsa halva block4 i Ekonomisk styrning o analys.
- Fixa lite på hemtentan i Ledarskapskursen.

Som sagt, allt blev inte gjort och det hade jag väl inte räknat med heller. Men det viktigaste har inte blivit gjort.. Heja mig! Får se hur långt jag kommer med det, alltså ett litet manus till redovisningen. Jag fattar ju inte, gah! Ska fortsätta kolla på 2½ män nu i alla fall. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback