Torsdag!

2010-11-18 @ 20:51:11
Ingen skola blev det idag, jag var alldeles för trött för det. Och det kändes inte som att föreläsningen var så viktig ändå, det var ingen "riktig" föreläsning om man säger så.. Var iväg till pappa och skrev ut lite plugg-papper på förmiddagen, det var najs. :) På eftermiddagen mötte jag upp A-K på resecentrum, vi trallade runt på stan och lite varstans här i Viken. Så mysigt att bara gå runt och prata massa! Vid halv fem hoppade hon på bussen hemåt, tack för idag älskade vän! Ses igen på onsdag! ♥ Jag trallade hemåt i kylan och åt direkt.. Sedan hamnade jag här, har pratat med Micke om helgen och allt möjligt! Så roligt! :D

Nu kollar jag på Bones, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback