Åh, vilken kväll!

2010-10-13 @ 23:00:03
Jag tog mig hem och hann få i mig lite mat och sedan var det raka vägen till badet, mitt andra hem. Åh! Vid 17.10 var det dags för gympa med Sanela.. Jag tänkte att jag skulle ta det lite lungt första passet, men jag körde på och det var jobbigt.. Roligt också, men ack så jobbigt.. Efter det så blev det dansaerobics en timme, också med Sanela. Vi körde lite på den koreografin som vi gjorde på uppvisningen, så kuuul! Också körde vi lite salsa och reaggeton med.. Haha, jag hade i alla fall roligt och körde på! Pratade lite mer med S efteråt, också kom Päivi också. Trevligt! Sedan drog S för hon var klar för dagen.. Jag skulle ju vara med på aerobics vid 19.45 som Päivi då skulle ha.. Otroligt roligt! Hon körde början av step-kombinationen och sedan massa "nytt".. Åh, jag skrattade och körde på som fan.. Det var så härligt, underbart! Vilken träningsglädje alltså.. Man blir så sjuuukt glad! Glädjerus, iiihi! Pratade med P efteråt, och visade dansaerobicen för henne, hihi. Sedan cyklade jag hemåt..

Happy, happy, happy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback