Äntligen tisdag!

2010-10-12 @ 11:29:52
Uppe är jag allt. Duschad och ätit frukost har jag gjort. Nu sitter jag här och trycker, ska inte bli kvar så länge.. Jag måste ta tag i den helvetes jobbiga boken igen... xD haha. Inte roligt alls, men jag måste typ..

Planer för dagen...
- Stan, folkets hus/x-trafik för att köpa busskort.
- Till pappa och skriva ut lite papper och lämna pengar.
- Boka tågisar till Skövde.
- Läsa lite fler kapitel i boken.
- Ta en promenad.
- Träna step/styrka 75min och kanske styrkepass 60min.

Ja, ni ser.. det finns lite att göra men jag vet inte om jag kommer hinna med allt. Hm, jag bloggar mer ikväll så får vi se hur mycket som blev gjort. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback