Det tar liiite tid...

2010-10-14 @ 15:58:25
Kom hem för en liten stund sedan.. Har varit på bibblan och pluggat tillsammans med Sanna. :) Vi har varit riktigt duktiga ju. Vi är inte klara än, men vi kom en jäkla bra bit alltså. :D Det kändes skönt att gå därifrån med det vi har hunnit med idag.. Det blev ju hela fyra timmar där, hua, elva till tre... Vi ska försöka göra lite mer hemma annars gör vi det sista på tisdag innan vi lämnar in det. :) Jag fyllde även på mitt busskort när jag kom dit, det var najs! Och nu sitter jag här och har inga planer alls för kvällen.. Hm, nåt måste det ju finnas att göra... Ska kika runt lite här nu så hörs vi väl senare igen!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback