En bra dag!

2010-10-11 @ 21:39:29
Min dag har varit väldigt slapp, egentligen.. Hela dagen har jag suttit och läst i externredovisningsboken, haha. Suck, vad trött man blir av att bara titta i boken.. Men jag kom igenom fem kapitel i alla fall, hela 173 sidor.. Får läsa mer imorgon, fem kapitel kvar.. xD haha. Mamma och jag var iväg en sväng till Valbo också. Var tvungen att lämna in min kamera på lagning igen, det var samma fel på den nu som det var innan jag lämnade in den på lagning första gången, suck. Jävla expert!!! Sedan hem och det blev mat och allt sånt.. Nu ikväll så var jag in till Gävle och dansade igen. Åh, gud så roligt det är.. Jazz är helt underbart, men att dansa överhuvudtaget är bara helt underbart! :D Jag älskar koreografin vi gör och vi la på lite mer idag, lovely! Tränade lite piruetter och hopp idag med, det gick la bra! Så roligt! Längtar till nästa måndag va, åååh :D

Nu sitter jag här och gör inte så mycket. Kikar runt på allt som hänt under dagen, vad jag missat när jag inte suttit här.. xD haha. Äter lite godis och funderar på om jag ska sätta i en film eller nåt.. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback