En tv-dag!

2010-10-21 @ 22:49:08
Jag var till högskolan imorse.. Träffade Sanna och Cilla innan nio-tiden för lite fix med en företagsintervju. Vid nio var det ett litet biblioteksbesök och sedan vid tio-tiden ett seminarium där vi gick igenom företagsintervjuerna och lite så. :) Slutade vid elva och då tog jag bussen hemåt. Hemma har det blivit massa tv, hela dagen lång, kolla bara;

14.55 - Top model 8.
15.50 - Project runway.
16.55 - Lyxfällan.
17.55 - Navy CIS.
19.00 - 2½ män.
19.30 - 2½ män.
20.00 - Bones.
21.00 - Lyxfällan.
22.00 - Veckans kanin.

Detta är galet. Åker tvn på mitt på dagen då blir den på resten av dagen, vilket inte är bra för fem öre.. Men ja... nån dag får det väl bli såhär också.. Nu ska jag faktiskt stänga av tvn här och släcka ner här. Högskolan imorgon igen, ska träffa gruppen vid elva och diskutera hur vi ska lägga upp vår fördjupningsrapport. Drygt! Hörs mera imorgon i alla fall..

Godnatt!


Btw;
 vi har biljetter till melodifestivalen 2011. Micke, Emma och Lollo - Ni är bäst va! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback