If you were mine!

2010-10-29 @ 22:02:00
Det är dumt att slå på tvn mitt på dagen om man heter Caroline, för man blir fast hela dagen typ, haha.. Kollar på allt möjligt skit... Men nu ikväll här så kollade jag på Doobidoo, och herregud vad Jessica Andersson är grym!!! Vackra människa! ♥ Det var otroligt roligt att se.. :) Sedan har jag fastnat här och gör inte så mycket. Dags att kika igenom min lista kanske...

Att göra-listan för dagen:
- Beställa kursböcker.
det blev gjort, så hiiiimla dyrt ju.. ca 1300kr för TRE böcker!!!
- Fixa teorireflektion4, komplettera lite.
nej, det blev inte gjort idag heller.. imorgon då kanske!
- Blogga om Berwald.
äntligen säger jag här.. bara scrolla ner!
- Läsa nåt kapitel i Externredovisningsboken.
yes, läste ett kapitel på 46sidor.. jobbigt!

Andra saker jag har gjort är; laddat upp lite bilder på fb, registrerat mig på marknadsföringskursen, plockat ur diskmaskin.. Ja, lite smågrejer bara. :)

Denna låten har jag lyssnat på hela kvällen typ och gör fortfarande.. helt fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback