Kvällen...

2010-10-01 @ 21:46:01
Jag har faktiskt inte gjort så mycket sedan sist. Kikade igenom pluggboken, men kom ingenstans med skrivandet, jag förstår inte.. Gaah! Jag Måste fixa den i helgen alltså, lördagkväll och söndag.. Hm.. Annars har jag packat för morgondagen, tre par byxor och miljaders linnen.. xD haha. Det blir bra det här, väskan är full! Sedan har jag även kollat på Bones, andra avsnittet på säsong6 kom ut inatt så jag var tvungen att kolla. Åh, så bra det är!!! :D Längtar till nästa fredag så jag kan se nästa avsnitt nu ju... Men inget mer skoj har hänt här, bara slappat och lyssnat på musik. :)

Tänkte släcka ner här nu i alla fall, klockan är inte så mycket men jag ska upp tidigt imorgon. Klockan ringer 5.30, snark! Chefen hämtar mig innan sju och sedan är det raka vägen till Bollnäs, najs. :) Hörs mera imorgonkväll när jag är hemma.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback