Lååång dag!

2010-10-19 @ 15:42:58
Här sitter jag men jag ska faktiskt lämna datorn nu. Det händer inget här och jag känner att jag inte har tid att sitta här heller. Kom i alla fall upp imorse och iväg på intervjuer med företagen. Det var jag, Sanna och Cilla som åkte runt. Först till nåt produktionsföretag i Lövbacken och sedan ut till Ockelbo på nåt behandlingshem. Yes, det var intressant! Kom hem vid halv tre ungefär och har glott runt här lite..

Ska kanske ta nåt att äta nu och sedan packa i ordning väskan för lite träning. Step/styrka vid fem-tiden.. iiihi! :D Om jag orkar och får, så kanske det blir styrkepass också, men tror inte det.. Tv blir det ikväll också, men vi hörs la nån gång ikväll i alla fall. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback