Längtar...

2010-10-01 @ 18:00:46


Detta ska jag och folk från badet på imorgon.. Det ska bli riktigt kul faktiskt! Hela dagen är det olika klasser som gäller, från 9 till 17. Härligt trött kommer man vara efter sista klassen.. Underbart! Jag ser mest framemot att gå på Bodycombat-klassen och Let´s jive-klassen, båda med Annika Sjöö! Otroligt kul att dansa/träna för henne ju... Sedan är det lite blandade klasser som gäller, afropower bl.a.. Ska även testa på Jukari Fit to Flex, det ska bli spännande.. Jag har bara sett och hört talas om det.. Men jag ser framemot hela dagen och det kommer nog bli urkul! Det är ett trevligt gäng som åker.. :)

Och detta är ju bara hur kul som helst...;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback