Lite nytt...

2010-10-31 @ 18:23:03
Var iväg till Valbo en sväng med mamma på eftermiddagen här. Hämtade min kamera som varit på lagning, nu verkar den fungera i alla fall. Drygt, jag som ville ha en ny istället.. xD haha. Och vi kikade även in lite snabbt i Köpis.. Jag köpte ett par leggings och ett linne/tunika på gina tricot. :) Najs! Jag tyckte den var jättefin. (se bilden) Sedan blev det donken-mat med hem, gud så gott! Nu sitter jag här och lyssnar på Sanna och väntar på att klockan ska gå.. Ensam mamma söker vid åtta-tiden, sedan får vi se vad som händer..

Pusshej!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, galet fin!

2010-10-31 @ 20:14:49
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback