Min dag..

2010-10-20 @ 22:08:47
- Föreläsning i externredovisning, sista innan tentan. Bara ett seminarium nästa vecka och veckan därpå är det dags för tentan då. Herregud, hur ska det gå?! Hjälp! Efter imorgon är det dags att börja läsa boken och kolla massa övningar.. Jag ska klara den där tentan, så är det bara!
- Valbo en sväng med mamma och syster. Testade en jättefin klänning, men den satt inge bra alls. :( Antingen så var jag för smal eller för tjock, haha.. Surt!
- Kollat på tv massa.. Eller kanske inte massa men lagomt. Började med Bones vid åtta, redan sett avsnittet men det var bra! Sedan blev det Berg flyttar in som jag redan skrivit. Och när det var slut så hoppade jag in i Grey´s Anatomy, det är ju så bra! Jag har blivit fäst vid det igen..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Tror jag ska släcka ner och försöka sova lite. Skola imorgon igen, bibblan-besök och seminarium. Najs, eller inte.. Vi hörs imorgon i alla fall!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback