Mysig kväll..

2010-10-15 @ 22:00:37
Det hände inte så mycket mer här.. Var iväg och handlade lite godis med mamma, mums. Sedan har jag bara suttit här och glott runt på datorn massa. :)

Och det var mycket på tv ikväll.. Jag klickade runt mellan tre kanaler.. Boneskanal8, fast har sett det avsnittet massor av gånger, så braaa! Kollade in Linda VargIdol, hon är grym ju.. Men mest så kollade jag på Världens Barngalan, främst för att finaste Jessica Marberger var med i kören. Lovely! Jill Johnson och Malena Ernman var med och uppträdde, åh vad bra dem är! Underbart! Galan har varit bra. :) Den har precis slutat här så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Film kanske...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback