Nu kör vi!

2010-10-13 @ 15:35:43
Hemma hos pappa är jag nu i skrivande stund, jag åkte hit för att skriva ut lite skolpapper.. Främst Praktikfall2 som jag och Sanna ska sitta med imorgon och försöka lösa. :) Det ska nämligen in på tisdag och vi vill få det gjort innan dess.. xD Var iväg på föreläsning imorse också, kom precis i tid alltså, gah! Tråkig föreläsning, men jag hängde med lite idag i alla fall, det är ett framsteg.. :) Blev hemma en stund och bara hängde vid datorn och då var det bättre att åka hit och få nåt gjort... :)

Lite ändrade planer för eftermiddagen/kvällen.. Skulle ju egentligen ha tränat Latinzumba ikväll men den är inställd och det blir istället dansaerobics. Yay! Så den ska jag på.. Kanske gympan innan och sedan aerobic efter dansaerobicen. Yes, vilken tränarkväll det blev helt plöstligt!! Hoppas jag orkar bara, haha.. Kanske ska ta mig hemåt och få nåt i magen så jag är redo liksom.. :)

Hörs senare.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback