Nu kör vi..

2010-10-06 @ 12:56:05
Sista teorireflektionen är inskickad, yay. Något försenad men det skiter vi i, de har inte sagt något i alla fall. Men det kan hända att det är för lite text menmen, det löser vi då. Sitter fortfarande i min säng med pyjamas på, jag tror jag ska hoppa in i duschen va. ;) Och jag har avbokat mig från dagens träningspass också, haha, väldigt ovanligt för att vara jag.. men jag orkar inte och egentligen hinner jag inte träna.. Jag måste påbörja min hemtenta som vi fick idag, hm.. Den är svår!!! Ska in på lördag så de närmsta dagarna blir det massa plugg hoppas jag.. Jag MÅSTE det! Jag hoppas bli klar på fredag i alla fall, jag vill inte sitta i sista minuten på lördag, det orkar jag inte.. Yes, men det är väl typ bara att börja fundera då...

Eller, först väntade duschen...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback