Plugg, plugg... plugg!

2010-10-08 @ 17:55:44
Jag stressade iväg till Högskolan imorse, Sanna hämtade mig vid resecentrum, tack! Föreläsning mellan 9.15 och 12. Externredovisning, det gick segt, men jag var där i alla fall.. Men typ hälften var borta, haha, kan det bero på hemtentan kanske.. ;) Efteråt skulle vi egentligen har träffat våran grupp och pratat lite om fördjupningsrapporten typ, men inga fler var där än jag och S, så vi åkte hem istället... Hemma så har jag bara suttit här vid datorn hela dagen. Kollat på tv; Grey´s, Top model, Project runaway.. Och försökt skrivit massa på hemtentan.. Den är svår och den tar tiiid.. Helt galet! Jag förstår inte och jag får inte ihop texterna och jag hittar inget att relatera till i litteraturen.. gaaah! Men på nåt sätt så går det framåt ändå, men väldigt sakta... Den ska in imorgon vid fyra-tiden så det finns ju tid än...

Men... A-K kommer hit ikväll, jag vet inte när än, men hon ska i alla fall sova här. :D Så jag har nog bara en timme till att plugga här och sedan blir det morgondagen... Men det ska bli jättekul att träffa A-K igen ju! ♥ Umgås lite igen.. Prata, kolla på tv och bara vara.. :) Hihi, det ska bli mysigt!

Nej, nu ska jag försöka skriva lite till.. suck!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback