Skooola..

2010-10-26 @ 13:43:36
Jag kom iväg till Högskolan imorse.. Hade seminarium i externredovisning, haha. Ja, det var la kul.. Sista innan tentan var det också, hjälp... Jag känner mig inte riktigt redo för tentan ännu va.. Lär plugga massa i helgen och nästa vecka... :)

Det som är kvar i kurserna som slutar den 5/11;
Externredovisning...
- Praktikfall2, måste fixa till massa.
- Tentan 5/11.
Ledarskap...
- Teorireflektion4, fixa min rest.
- Fördjupningsrapport 28/10.
- Opposition på ett arbete 2/11.
- Seminarium 2/11.

Ja, lite är det kvar allt. Herregud, hur ska man hinna.. xD haha. Har även registrerat mig på en kurs nu som börjar den 8/11... Ekonomisk styrning och analys, hm spännande.. och ska sedan registrera mig på marknadsföring också, så fort det går.. :) Det blir nog bra!

Nu ska jag kanske plugga lite..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback