Slappt..

2010-10-04 @ 22:54:10
Dagen är förbi och jag har inte bloggat om den, fast inget särskilt har hänt. Varit på högskolan i några timmar, föreläsning/seminarium.. Kom hem efter fyra-tiden och hamnade då vid datorn typ.. Här ikväll så har jag kollat på Top model, det var bra! Och efter det så kollade jag, mamma och syster i gamla fotoalbum.. Haha, herregud hur man såg ut förut, det var galet.. Kläderna, håret.. allt.. Men riktigt mysigt att se ju... :)



Nu sitter jag här igen och ska försöka mig på plugget igen, jag måste göra klart sista teorireflektionen och skicka in den.. Suck! Det är svårt som fan alltså, gah! Men jag måste, och stänger då ner här typ..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Neeej vad söt!!

2010-10-05 @ 07:13:15
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emelie Paulsson

hahahahaah, första bilden! jag döööööööööör, fy vad söt du är! :D <3

2010-10-05 @ 18:56:04
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback