Snaaaart!

2010-10-16 @ 20:41:08

Det har inte hänt nånting idag, har bara suttit här och ugglat. Kollat på Bones, FAME (den gamla versionen!) och nu slökollar jag lite på Dansfeber.. Vid nio så blir det Pretty woman på tv, åh underbar film! Jag har packat också, det gick väldigt fort, haha. Jag ska till älskade Stockholm imorgon, hur underbart är inte det?! Har inte varit där sen augusti så nu är det på tiden.. Jag längtar så jag blir galen, fantastiska Stockholm. ♥ Träffa Micke och se Sonja, myyyys! Åker hemåt på måndag igen, men lite hinner vi göra innan jag lämnar huvudstaden.. :) Underbart!

Nej, nu blir det tv resten av kvällen så hörs vi på måndagkväll!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Mika

Ha det så mysigt hjärtat! ♥

2010-10-17 @ 11:15:11
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag tycker inte den nya versionen av FAME är särskillt bra, det handlar om så många personer på en och samma gång att det blir rörigt, iofs såg jag bara den en gång så jag kanske ska ge den en chans till.

2010-10-18 @ 10:33:31
URL: http://lenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback