Snart slut på dagen..

2010-10-26 @ 22:33:36
Det blev träning här ikväll såklart. Mitt älskade Step/styrka-pass. Päivi körde nytt program denna gång, superkul ju! Man lär hålla reda på fötterna alltså. Men galet så svettigt och jobbigt det blev idag. Oh my! Jag älskar det verkligen! Körde även styrkepasset efteråt, roooligt men jobbigt! Haha, men nu börjar jag komma in i att köra bägge passen igen, lovely! Pratade med Päivi efteråt, som vanligt. :)

Kom hem strax efter åtta-tiden och då kollade jag på I form med Anna Anka, det är bra faktiskt. Sedan kollade jag på Navy CIS och nu slötittar jag på Bartenderskolan, haha. Ska väl ta och försöka plugga lite här nu.. Måste fixa min teoridel till imorgon. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback