Söndagsblogg!

2010-10-31 @ 19:31:43
Det blev en dator- och tv-kväll för mig. Som vanligt då med andra ord. Kollade på Ensam mamma söker, åh det är så himla bra ju! Kollade extra materialet efteråt också, mys. Nu sitter jag och kollar på filmen på 3an, 50 first dates. Den är väl bra.. Sedan ska jag nog sova lite, ska upp tidigt imorgon.. En liten veckoplanering kommer här.

Måndag: Klippning 9. Gävle; konserthuset och högskolan. Plugga!
Tisdag: Plugga! Step/styrka 17. Styrkepass 18.35. I form med Anna Anka på tv!
Onsdag: Plugga! Latinzumba 18.15. Grey´s anatomy på tv!
Torsdag: Plugga...
Fredag: Tenta i externredovisning 9-14. Åker till Stockholm och gänget. ♥
Lördag: Umgås med gänget. ♥
Söndag: Åker hemåt igen.. Ensam mamma söker på tv!

Det blir en väldigt pluggig vecka, om jag nånsin sätter fart nån gång. Första tentan på fredag, det känns inte bra alls.. Jag har läst igenom boken, men jag förstår inte så mycket.. Så jag ska läsa, läsa och läsa massa i veckan.. suck! Men jag hoppas på att jag ska klara den ändå.. Lite träning ska jag hinna med ändå, bara för att koppla bort allt en stund. :) Lite tv också... Och efter tentan så drar jag till Stockholm och umgås med älskade vänner. Underbart! <3

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

LÄNGTAR! ♥

2010-11-01 @ 11:15:32
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback