Sova snart...?!

2010-10-08 @ 23:11:42

Jag gör inte så mycket här... Jag väntar mest på att A-K ska höra av sig, om hon ska sova här eller inte.. För klockan är ju en del nu.. Hm, konstigt att inte höra något alls... Annars har jag mest suttit här och tryckt sedan sist. Kollade såklart på Doobidoo med härliga Shirley, åh hon är underbar! Kollade även lite grann på Idol.. utröstningen också. Men det är inget jag följer i år.. Har även fått lite mer gjort på min hemtenta sen sist, men jag är inte klar än... måste koppla skiten till litteraturen. Jag har två motsatspar kvar plus att jag måste komma på en till diskussionpunkt på en av frågorna. Suck! Det ska jag försöka lösa inatt eller imorgon innan fyra-tiden. :)

Mumsar choklad för fullt... och ja, gör ingenting..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback